🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امتداد بی پایان

(ثبت: 240013) خرداد 31, 1400 
امتداد بی پایان

 

مدتی ست کنج زندانم
زخم خورده و پریشانم
دیده از همه فرو بستم
همنشین سایه ها هستم
داغ حسرت و پشیمانی
پینه زد به روی پیشانی
خسته از سکوت سنگینی
حس تلخ گنگ و غمگینی
باز یک هوای طاعونی
مثل حمله شبیخونی
من اسیر زجر زنجیرم
مدتی ست سخت درگیرم
تشنه صدای شیرینم
غرق خاطرات دیرینم
لذتی غریب و ممنوعه
قلب من غمین و مقطوعه
درد من غم پریشانی
روح موج دار طوفانی
جان به لب منم من تشنه
متهم مقابل دشنه
دشنه ای که حاصل ترس است
دربهای فکر من را بست
حس بی تکامل خفته
غنچه ای غریب و نشکفته
ترس یک هجوم تحمیلی
باز زد به روح من سیلی
ترس رد پایی از تکرار
قصه کمین برای شکار
در دل هوای مسمومم
من زنم زنی که محکومم
جرم من بزرگ و سنگین است
شعر گفتنم چه ننگین است
مانده در هوای آلوده
آه و بازدم های بیهوده
کار من دمی نیاسودن
یک مسیر سخت پیمودن
محو انتظار بی حاصل
غرق یک تلاطم باطل
سوی امتداد بی پایان
روح زخم خورده و گریان
من در انتظار پنهانی
عشق و بوسه های طولانی
چشم بر هوای دلچسبی
ناجی سوار بر اسبی
می شود کمی رها باشم؟
از خود خودم جدا باشم؟
وای صبح روشن فردا
نور در کرانه شد پیدا
روشنی و نور می بینم
یک پل عبور می بینم
چون کبوتری سبکبالم
میروم به سوی آمالم
می شود دگر رها باشم
ماورای ترس ها باشم
دوردست سایه ها باشم
بیش از این گرانبها باشم…

خزان غواصی اقدم

 

 

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شهر زیبای شاعربزرگوارم
    مثنوی شما
    رنج شاعرانه است
    در دل عاشقانه است
    شورو شوق ترانه است
    چون از دل بر آمده
    آرام بخش جانانه است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • خزان غواصی اقدم

      خرداد 31, 1400

      تشکر فراوان برادر مهربانم
      بداهه هایتان بسی دلنشین و زیباست🌸🌸🌸🙏🙏🙏

  2. طارق خراسانی

    خرداد 31, 1400

    سلام

    احساس تان را می ستایم
    شعر زیبای تان را هم خواندم و هم نوشیدم
    و دکلمه بسیار زیبای تان را گوش دادم
    به اندازه کافی امروز حظ کردم
    و البته غمی هم ناگهان در دلم نشست غمی که از شعر زیبای تان بسراغ دلم آمد.
    باید صبور بود
    و می دانم درد از آنِ هنرمندان بزرگ است

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • خزان غواصی اقدم

      خرداد 31, 1400

      درود و سپاس بر شما برادر بزرگوارم خوشحالم که خواننده و شنونده اشعار بنده هستید.🙏
      همواره سلامت و مانا باشید 💐💐💐

  3. نسرین حسینی

    خرداد 31, 1400

    زیبا بود با خوانش زیباتر شد

    درودهابرشما 🌺🌺

    • خزان غواصی اقدم

      خرداد 31, 1400

      درود بر شما بانوی بزرگوار😍
      بسی سپاس از لطف سرکار 🙏🙏🙏پاینده باشید نازنین بانو 💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا