🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امروزگار

(ثبت: 236174) بهمن 21, 1399 
امروزگار

 

چقدر در حالاحالاهای نبودنت
امروزگار من
پر از فرداهایی ست
که هنوز نرسیده اند
و من همیشه
بوسه های تو را کال می چینم….

جلال پراذران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    بهمن 22, 1399

    با سلام
    این سروده قبل از هر چیز نیاز به ویرایش دارد
    در قالب و واژگان
    واما شعر ویرایش شده :
    چقدر درنبودنت
    امروزمن
    پر از فردا ست
    همیشه
    بوسه های تو را
    کال می چینم….
    همه ی واژگان محذوف حشومحسوبند ومایه اطنابست ومخل تمرکز و حواس پرتی مخاطب از اصل موضوع می شود
    وضمنا ترکیب امروزگار ترکیب غیر متجانس و مغلق در شعرست که شعر را در کهنگی می برد و معمول نیست در کاربردهای امروز
    ورنگ کهنگی به شعر سپید می زند
    با ارادت

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 21, 1399

    درود شاعر گرانقدر بسیارعالی
    قلمتان زرین اندیشه تان سبز🌹🌸

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 21, 1399

    🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا