🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتخاب

(ثبت: 247569) اردیبهشت 17, 1401 

 

–دسته‌ی تبر،
یا،،،
— کاغذ کتاب؟!

انتخاب؛
با درخت نیست!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 17, 1401

    بسیار زیبا💐💐💐👌👌👌

  2. محمد حسنی

    اردیبهشت 17, 1401

    درود🌹
    پای درخت می مشینی
    و کتاب می خوانی:
    درک از دانستن بهتر است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا