🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 225778) اردیبهشت 6, 1399 

 

– انتظار:

نقاشی بلد نیستم اما،
انتظارت را
خوب می‌کشم!

#لیلا_طیبی (رها)
#شعر_هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 6, 1399

    سلام و درود

    سپیدی عاشقانه در انتظار …

    دستمریزاد

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 13, 1399

      درود

      ممنونم

      🌹🌷🌺🌸

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 7, 1399

    چه ایهام جالبی‌

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 13, 1399

      درودتان

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا