🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 267922) اسفند 3, 1402 

 

نازنین، با من بگو حرفِ دلت
دستِ من باشد کلیدِ مشکلت

من سراپا گوشم از بهرِ سخن
سفره ی دل باز کن، حرفی بزن

دردِ خود گفتی به نزدِ این و آن
چشم من خشکید بر در، مهربان

خوب میدانم ز دستم خسته ای
دربِ قلبت را به رویم بسته ای

لیک در کارت کمی اندیشه کن
آنگه این نا مهربانی پیشه کن

من مقصّر نیستم جانانِ من
خود ستم کردی به جانِ خویشتن

گفتمت همراهِ من شو ماهِ من
گفتمت بیرون نشو از راهِ من

گفتمت آنسو نرو دستم بگیر
رفتی و گشتی در آن ظلمت اسیر

میکشیدی چنگ بر دیوارِ چاه
باز هم بر من نمیکردی نگاه

سوختم از بی محلّیهایِ یار
باز هم ماندم ولی در انتظار

عشق من، زیبای من، مه روی من
باز سر بگذار بر زانوی من

دوست دارم دست بر رویت کِشَم
شانه در امواجِ گیسویت کِشَم

گریه کن، الماسهایت میخرم
از وجودت درد و غم را میبرم

گل رخم، زیباترین معشوقِ من
ای که پنهان گشته ای در این بدن

هر زمان، هر لحظه با آغوشِ باز
منتظر هستم که برگردی تو باز

رسمِ عشّاق این نباشد بی وفا
بازگرد ای نازنین سویِ “خدا”

 

حمید گیوه چیان

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 3, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    👏👏🌺🌺💐🌿🍃

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 3, 1402

      درود بر شما بانو خیاط پیشه بزرگوار
      زیبا حضور سبز و نگاه شماست.
      سپاس بی کران از مهرتان
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

  2. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب

    زیبا بود و آموزنده رسم عاشقان، قلمتان تابان 🌺

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 4, 1402

      درود بر شما جناب محمدی عزیز و بزرگوار
      سپاس از حضور سبز و پر مهرتان
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

  3. صدیقه پناهنده

    اسفند 4, 1402

    درود .بسیار زیبا

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 5, 1402

      درود بر شما
      سپاس از حضور پر مهرتان
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا