🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 14441) بهمن 26, 1397 
انتظار

همه جا دنبال توميگردم
اما نميجويم تورا
چشمهايم تورا ميطلبد
و تپشهاي دلم نبض قدمهاي تورا ميخواهد
سهم من از دنياانتظاراست چرا؟
وچرا ميماند بي پاسخ همه ي پرسشها
وتو اي پاسخ پرسشهايم
کي ميايي ؟پس کي؟
من صدايم لرزان وتنم خسته دلم آزرده
همچو باران که بباردازابر
برتن خسته ي من جاري شو
دست پر مهرتورا ميبوسم
خاک پايت سرمه ي چشم کنم
تا ببيني اشکم
چشمهايت خورشيد
نفست همچو نسيم
و دلت چون درياست
وخجل شدگل ياس
از عطرخوشت
اي بهارم اي خوب
پس تو کي ميايي ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی احمدی

    بهمن 26, 1397

    زیباست ترانه احساس ناب شما مهربانو ناظر گرانمایه درودهااااااااااا🌺🌺🌺

    • فائزه ناظر

      بهمن 26, 1397

      سپاسها جناب احمدی

      ممنون از حضورتان گرامی💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا