🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انـــــتــظــار(۱)

(ثبت: 5573) اسفند 3, 1396 
انـــــتــظــار(۱)

انـــتـــظــار(۱)

بـی تــو بــا ایــن قـلـبِ بــیـمار چـه کــنــم

بــا ایــن بــغـضِ در گـلو گــرفتــار چه کنم

یــــادِ تـــو آتـیـش بــه ســیــنــه مــیـزنـد

بــاخـــاطــرات ایــن اتـاق ودیـوارچـه کـنم

رفـــتــه ام شــایــد کـه مــن از یــــاد تـــو

از فــراغــت بــا ایــن مـنه بـی یــار چه کنم

چـشم انـتظـارت مـیـنشـینم پـشـتِ شـیـشه

بـا دوتـا چـشـمِ ترُ و حسرتِ دیدار چه کـنم

تـــو کـــه رفـتـی خــانــه ام آبـــاد نــشــد

بـا این همه غـم که شده برسرم آوارچه کنم

بعـدِ تـو هـرشـب بـه میخانه ها سـرمــیـزنم

بــا جــام و مــی و مـستئ بـسـیار چـه کـنـم

روزگـاری آنـچـنـان مـحوِ نگـاهت مـیشـدم

اکـنون بــا زردئ رنـگِ رخسـار چـه کـنــم

مـجـنــون تـو گـشتـم، تــوهـم لـیـلای مـن

تـوبـگو بـا این مـجنونِ بـی دلدار چـه کـنم

غـــــرقِ شــــادی بــودمُ و بــا تــــو ولــی

حــال،بــاایــن از خـود شـده بیزارچه کــنم

وعــــــــده دادی کــــــه زود مـــی آیـــی

بــی تـــو با این لـحظه های دشوار چـه کنم

هـمـه از آمـدنـت بـه من دروغ مـی بـافـنـد

مــنــه خــسـته،باایـن مردمِ بیکار چـه کـنم

شاعر:کاظم عفتیان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    اسفند 4, 1396

    درود

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا