🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انگار افق ز دیده خون می بارد

(ثبت: 241289) مرداد 28, 1400 

رباعی

یاسین خدا بدون سر خواهد شد

زهرای بتول بی پسر خواهد شد

انگار افق ز دیده خون می بارد

چشمان جهان ز غصه تر خواهد شد

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 28, 1400

    سلام و عرض تسلیت
    رباعی زیبایی ست خصوصا که اشاره به گفتاری منسوب به زنده یاد آیت الله علامه طباطبایی دارد.
    ایشان فرموده اند:
    کسی چه می داند شاید سوره “یاسین” همان “یا حسین” است که بی سر شده است
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏👌🖤🌿

    • فرخ لقا فتحی

      مرداد 29, 1400

      سلام استاد
      سپاس از حضور همیشه سبزتان بزرگوار
      دقیقا همینطور که میفرمایید
      یاسین همان یا حسین است

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 28, 1400

    السلام علی الحسین و علی علیّ بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

    عزاداری هایتان قبول، اجرتان ما با مرجع مضمون شعر، به امید دیداری جانانه با خورشید پنهان عشق

    • فرخ لقا فتحی

      مرداد 29, 1400

      سپاس بزرگوار
      لجر شما هم با امام حسین ع

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 28, 1400

    یاسین خدا، بدون سر خواهد شد 😭

  4. حسین شیرکوند

    مرداد 29, 1400

    💐🏵️💐🏵️💐🏵️💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا