🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انگشت و انگشتر

(ثبت: 2656) مهر 30, 1395 

برروی انگشتش چسان زیباست انگشتر

دلبسته ی انگشت آن آقاست انگشتر

این هدیه ازدستان ختم المرسلین بوده

زیبنده ی دستان آن مولاست انگشتر

آمد شقی انگشتر از انگشت برگیرد

می گفت برانگشت او غوغاست انگشتر

تا دید بگرفته است درآغوش تنگاتنگ

انگشت مولا را وبس رعناست انگشتر

برداشت تیغ کینه و از هم جدا بنمود

انگشت یک جا دیدم و یکجاست انگشتر

 

 

 

نظرها 12 
  1. اله یار خادمیان

    آبان 1, 1395

     سلام و درو بر شما  موفق و موید و منصور باشی

  2. جواد مهدی پور

    آبان 2, 1395

    درود بر شما جناب ابوطالبی نژاد عزیز

    عالی سرودید

  3. طلعت خیاط پیشه

    آبان 2, 1395

    جناب ابو طالبی ارجمند

    درود بر شما

    اجرتان با بانوی دو عالم

  4. معصومه عبدالهی

    آبان 3, 1395

    سلام و درود بر شما

    زیبا سرودید

    • درود خانم عبدالهی گرامی
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرسرکارعالی
      سرافرازباشید

    • درود خانم عبدالهی گرامی
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرسرکارعالی
      سرافرازباشید

    • سیدرسول

      فروردین 23, 1402

      شعر انگشت کانگستر مولا علی را میخوام

  5. مينا امينی

    آبان 3, 1395

    درودها

    زیبا قلم زدید

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا