🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهتزاز

(ثبت: 209163) فروردین 7, 1398 

وقتی
نیستی!
پل می زنم …به خودم
آواز می خوانم…
می بینم…
تو!
غزلترین منی!
درمن رنگارنگی می زنی!
از سرخ به سبز سر می زنی!
“لا ”
کشیده بر هرچه که هست
“الله ”
بر دل سپید می زنی…
یعنی :
متن و معنی روشنی!
تو!
اهتزاز همیشه ی بودنی
سه رنگ دیدنی!

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا