🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهل افلاک

(ثبت: 242978) آذر 13, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 14

در ره عاشقی، چه بی باک اید!

روی خاک اید و اهل افلاک اید

دست پروردِ ایزدِ پاک اید

تاکِ پاکِ خمار چالاک اید

“طابَت و طَهُرَت”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 13 
  1. علی معصومی

    آذر 13, 1400

    آفرین ها
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
    بسیار زیباست
    ◇◇◇
    مصرعی از ترانه ما را بس
    غزلی عاشقانه ما را بس
    گوهری دانه دانه ما را بس
    کوچه ای بی نشانه ما را بس
    اگر ای جان کنار ما باشی
    ◇◇◇
    در تب و تاب دوری ات ماندیم
    با دل و ناصبوری ات ماندیم
    با شب بی حضوری ات ماندیم
    در ره بی عبوری ات ماندیم
    ای بهاری که می رسی از راه
    ◇◇◇
    شانه بر شانه سحر داری
    عطری از غنچه های تر داری
    تو که از ما خودت خبر داری
    مگر از سینه غم تو برداری
    یک جهان بیقرار روی تو اند
    ◇◇◇

    • درودها جناب معصومی گرانقدر عالی بود دستمریزاد👌👌👌🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 13, 1400

      درودها و سپاس ها یتان
      سروش های بسیار زیبایی از شما خوانده ایم.
      امید که در سایت ها و اینستاگرام و سایر شبکه ها نیز
      بطور مستقل، منتشر بفرمایید!

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌿

  3. سلام علیک
    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمؤمنین علی علیه السلام و اولاده المعصومین
    آفرین🌺🌺🌺

  4. درودها شاعر گرانقدر زیباست این سبک👌🌸🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 13, 1400

      درودها و سپاس ها یتان
      امید که سروش هایی از شما بخوانیم. 🌸🌸🌸🌷

  5. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . استاد ارجمند این کمترین دارد آهسته آهسته !!!
    . تمرین می کند !!!
    . خرسندم که هستید و می آموزید 🌸🌿🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 13, 1400

      درود و سپاس
      استاد فیضی ارجمند
      منتظر سروش های ناب تان هستیم.
      🌸🌸🌸🌿

  6. درود مجدد بزرگمهر
    شناخت چندانی ندارم از این سبک به محض اگاهی به قدری که بشود سرود حتما باعث خرسندی ست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا