🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اوج آسمان

(ثبت: 225029) فروردین 20, 1399 

 

« اوج آسمان »

در فرغ3 آسمانيـم ، آيا كجا روانيم
رهبر به بايد آنجا ، ما خود كجا توانيم
در اوج آسمانها ، راهي ديگر توان رفت
اينجا نِـي ام رهبـر ، ما رهبـر جهانيم
در آسمان ستاده تا راه خود بـجوئيم
ايستاده چون ستاره ، بر خاكيان نـشانيم
يارب عجب مكاني است، در قُرب بارگاهت
زينجا مكان بهتر، ما خود زِ خود ندانيم
يارب تفضلي كن ، تا قرب4 تو بـبينيم
اندر مكان قربت ، ما خود كه ناتوانيم
در حيرتم در اين ره ، راهم كجا بجويم
يارب تو راه بـنما ، تا راه خود بـدانيم
درمانده ام در اين راه، لطفي كن اي خدايم
از لطف تو خدايا ، ماها مگر نـهانيم
فرياد من بلندس، يارب كجا بـجوئيم
غير از تو رهبري را ، ما در كجا بدانيم
سيمرغ اين ره هستيم، اندر فضا به پرواز
در اوج آسمانهـا ، در فكر آشيانيـم
جانانمان كجايند ، ما جانمان از آنجاست
جان در فضا بگردد ، جوياي اصل جانيم
بر ما نشانه باشد، اين جان به نزد جانان
با اين نشان كه داريم ، آنجا چرا ندانيم
آخر حسن تو صبري، بـنماي تا بـبينيم
از لطف حق چه آيد، ما هيچ از آن ندانيم

٭٭٭
3- دو منزل از منازل قمر است 4-خويشي- نزديكي

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

  2. علی معصومی

    فروردین 20, 1399

    درود خدا بر شما
    🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا