🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر داغدارم چو گل لاله ای

(ثبت: 220819) دی 20, 1398 

 

ز خلقی رها با تو هر جا دلا
کنم سیر ، همراه من رهنما

به دور از دقایق به دور از زمان
به دور از خودی خود رها خاک را

نه دیوانه فرضی کنی جان من
جنون عشقِ واهی ندارم رها

اگر داغدارم چو گل لاله ای
تحمّل کنم با عنایت خدا

اگر نیمه پنهان به همراه من
به هر جا سَرَک می کشد هر کجا

شبی را کنم یاد از عشق یاد
که با دلبرم هر کجا سیرها

به مژگانِ ابرو کمانت قسم
زدی بر هدف تیر را والیا

ولی اله بایبوردی

17 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 20, 1398

    روزتون بخیر و شادی آقای بایبوردی

    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از حضور سبزتان با خوانش گرمتان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. علی معصومی

    دی 20, 1398

    درود و ارادت
    🌿🌺🌸🍃🌺🌸🍃🌺🌸🌿

  3. سلام

    استاد معصومی ارجمند

    سپاس از حضورتان

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا