🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایستادیم

(ثبت: 243289) آذر 21, 1400 

 

گفت: تغییر می کنم روزی

باز تدبیر می کنم روزی

ایستادیم تا کفک بزنیم.

#شعرپیشرو
#شعرسروش
#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 21, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند و شاعر خلاق سروده هایتان
    . کوتاه و بلند ستودنی ست 🌺
    . روز پیروزیتان نزدیک است 🌺
    . نگاهتان پر امید باد 🌺🌿🌺

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 21, 1400

      سلام و درود و سپاس از لطف شما بزرگوار🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا