🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این منم……

(ثبت: 259409) اردیبهشت 19, 1402 

 

این منم….
آوایِ به خون خفتهٔ بلبلی سحرخیز
مرگِ بی پژواک خرابه خوابی رنجور
شاخه ای مثمر اما شکسته از حرصِ رهگذران
و
اندیشه ای باز آمده از
بطلان ره آوردهای کهن
که بیانش را نباید مگر
به قیمت جانی که شیرینش ساخته اند!!
آری این منم…. حق منزوی گشته ای
از غم گران ناحق های حقیقت یافته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    اردیبهشت 19, 1402

    مانند همیشه در اوج
    بهره ها بردم
    دستمریزاد
    💐💐💐💐💐💐💐

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 19, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  2. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 19, 1402

    درود جناب خانمحمدی
    🌷🌷

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 19, 1402

      هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  3. کیان نوبهار

    اردیبهشت 19, 1402

    درود🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا