🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایها الناس

(ثبت: 253899) آذر 22, 1401 

 

من او را دوست دارم ایها الناس
برایش جان نثارم ایها الناس
بود اهل همین اطراف یارم
گلم باغم انارم ایها الناس
بود زیبای زیبایان عالم
از او دست بر ندارم ایها الناس
فلک مارا زهمدیگر جدا کرد
زدوری بی قرارم ایها الناس
به من گفته صبوری کن صبوری
صبوری گشته کارم ایها الناس
اگر دنیا به کام ما نگردید
به او امیدوارم ایها الناس
برو الیاس جلادان زیادند
کشم بر دوش دارم ایها الناس

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 22, 1401

    درود بر شما جناب امیر حسنی عزیز

    زیبا ست

    امیدوارم مردم صدای بلند و عاشقانه ی شما رو بشنوند

    ایهاالنااااس

    زنده باشید
    💐🙏👏👏👏👏🌹🌷

    • الیاس امیرحسنی

      آذر 23, 1401

      درود برشما استادعزیز
      از لطف شما ممنونم
      🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸

  2. مهرداد مانا

    آذر 22, 1401

    سلام
    حالا کار را روی ” مفاعیلن مفاعیلن فعولن ” بچین و اگر ایراد و درز و خبطی در آن هست ، برطرف کن .

    • الیاس امیرحسنی

      آذر 23, 1401

      درود مهرداد جان
      سرچاوم
      قبل از به اشتراک گذاشتن تقطیع عروضی کردم اگر در جایی اشکال می بینید بفرمایید اصلاح کنم .
      سرچاوکانم مهرداد جان🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا