🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایکس و ایگرگ ها – به یاد مریم میرزاخانی

(ثبت: 4484) تیر 27, 1396 
ایکس و ایگرگ ها – به یاد مریم میرزاخانی

ایکس و ایگرگ ها عزادارند

علایم، بی تو غم دارند

این همه مجهول که معلوم نشد

جملگی حلِّ تو را کم دارند

مهناز نصیرپور

به یاد مریم میرزاخانی نابغه ی ریاضی یادش گرامی و چقدر حیف شد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):