🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای عشق!

(ثبت: 256157) بهمن 24, 1401 
ای عشق!

سروش 1

 

نور اگر نیست در جهان شما

یا اگر دل درون جان شما

پس چه بُردید از حراجی عمر؟!

 

سروش 2

 

عطر و نور و صفا نمی خواهم

دلبر باوفا نمی خواهم

گفته بودم: تو را نمی خواهم

جز برای سپردن دل و جان.

 

سروش 3

 

گل شکفت و ترانه جاری شد

چهره ی عاشقان بهاری شد

در قرارت چه بی قراری شد!

برقرار باش ای عشق!

 

سروش 4

(سروشی با طولانی تر بودنِ لخت پایانی)

 

می نشینم به پات

بده ما را نجات!

پادشاه صفات(!)

کشور دل به کام دلبری ات!

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام
    عرض
    درود
    زیباست

  2. بسیار عالی بود استاد ارجمند

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بزرگوار زیبا و دوست داشتنی اند
    🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 25, 1401

      درود و سپاس تان استاد بزرگوار
      لطف فرموده اید
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. مهدی سیدحسینی

    بهمن 25, 1401

    درود جناب رضاپور
    بهره بردم با آرزوی توفیق الهی برای شما 🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 25, 1401

      درود و سپاس تان جناب سید حسینی گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا 🌹🌹🌹

  5. نسرین حسینی

    بهمن 25, 1401

    درودها برشما جناب رضاپور عزیز زیبا بودند و
    نور اگر نیست در جهان شما

    یا اگر دل درون جان شما

    پس چه بُردید از حراجی عمر؟!
    🌺🌺👌👌

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 25, 1401

      درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      🌺🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا