🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای منطق گویای جهان

(ثبت: 4197) خرداد 16, 1396 
ای منطق گویای جهان

با عشق  ِ تو  از  قید  ِ جهان یکسره  رستیم

بس بغض عطش  در دل  ِ دیوانه  شکستیم

با حال و هوایی که  در این  خانه ی غم بود

چشمان  ِ  طلب بر در  ِ این غمکده  بستیم

دل   داده   به  احرام  ِ حقیقت  به  حریمت

بی خودزخود از عشق ِتو جانانه چه مستیم

ای  منطق ِ گویای  جهان   ای  دل  ِ هستی

صف در صف  ِایمان  ِتودلبسته  به  بستیم

شد توشه  ی ما  حق و حقیقت زحضورت

رگ رگ رگ ِجان از غم بیگانه گسستیم

ای  مظهر  ِ والشمس  و  ضحاها  و طلاها

بی  رنگ و ریا  بر در  ِ میخانه  نشستیم

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

طاعات و عبادات شما عزیزان در این ماه رحمت قبول.

حق یارتان باد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سحر جهانی

    خرداد 16, 1396

    *ای منطق گویای جهان ای دل هستی

    صف در صف ایمان تو دلبسته به بستیم

    شد توشه ی ما حق و حقیقت زحضورت 

    رگ رگ رگ جان از غم بیگانه گسستیم *

    چقدر این دوبیت به دلم نشست 

    درودبسیاربرملکه ی شعرپاک

    فوق العاده زیبا و دل انگیز………

    دلمریزاد………

    طاعات وعباداتتان مقبول درگاه باریتعالی 

  2. خرداد 17, 1396

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 18, 1396

    سلام بر شما بانوی گرامی استاد خیاط پیشه ی گرانقدرم

    بسیار زیبا و عالی چون همیشه

    بهره می برم از اشعار پاکتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااااااا

  4. اله یار خادمیان

    خرداد 21, 1396

     سلام و درود برشما    بسیار بسیار  زیبا و روان و گیرا   قابل ستایش   احسنت بر شما  خواهر گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا