🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای کاش

(ثبت: 1281) اردیبهشت 1, 1395 

ای کاش
ای کاش تو از خشتُ کمی گل بودی

یا مثل ریاضیات مشکل بودی

یااینکه تو را ندیده بودم هرگز

ای گل تو چرا اینهمه خوشگل بودی

مدینه ولی زاده جوشقان