🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غربال

(ثبت: 945) اسفند 16, 1394 

شکوه جهان…
در آبشار گیسویت می لغزد!
و جاذبه ی زمین در چشمانت
هر بار که با نگاهی 
خاک را غربال می کنی 
من می افتم !
مدینه ولی زاده جوشقان