🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوه سنگی (گفتگوی کوه سنگی مشهد با امام رضا )

(ثبت: 1329) اردیبهشت 7, 1395 
کوه سنگی (گفتگوی کوه سنگی مشهد با امام رضا )

کوه سنگی(ماجرای گفتگوی کوه سنگی مشهد با امام رضا)

سنگِ  گفتا با غریبی یا رضا

کوه سنگم ماندم از مردم جدا

گر چه سنگم خسته از تنهایی ام

در غریبی ماندم از بی پایی ام

یک نفر هم خنده بر رویم نکرد

هیچکس حتی نظر سویم نکرد

مشکلی دارم مرا یاری کنید

می شود آقا ، شما کاری کنید؟

سالیانم در بیابان ناپدید

گام اول را شما بر من زدید

کاش مردم را ببینم بارها

رونقی گیرد ز سنگم کارها

گفتِ  می مانیم  آقا  مدتی

تا رهایی یابی از هر حسرتی

دوستان را گفت در آن دم رضا

رونق از این سنگ می گیرد بها

سنگ ها را صاف و زیبا و تمیز

صیقلی  سازید  یاران  عزیز
هر کجا بوران بیماری وزید

گوشت را در سنگ و در دیزی پزید

ماجرایی بس قشنگ است و شگفت

کوه سنگی این چنین رونق گرفت

مدینه ولی زاده جوشقان