🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبض گل

(ثبت: 1255) فروردین 29, 1395 

در سفر از کوچه های انتظار
غرق شادی کوپه های این قطار 

فوجی از پروانه های رنگ رنگ
 از لب گل بوسه می گیرند تنگ

کوه مغرورو زمین زرخیز است
آسمان بی تاب و شور انگیز است 

بلبلان شادی کنان بر شاخسار
جنب و جوشی در دل هر جویبار

غنچه های نسترن خندان شده
عاشقی در غنچه ها پنهان شده 

نبض گل در دست باران می تپد
باغ و بستان باغ و بستان می تپد

عطر مریم لحظه های بی قرار
هر نفس خرم ز عطر روزگار

مدینه ولی زاده جوشقان