🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باد

(ثبت: 1497) اردیبهشت 28, 1395 
باد

هم دفتر سبز و زرد من را خوانده

 هم اینکه به صورتم چکی خوابانده 

 آن آتش زیر کاه  نامش باد است

 او جنگل اشعار مرا سوزانده

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 29, 1395

    دستش الهی بشکند…

    سلام خانم نظری عزیز

    رباعی زیبایی ست

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………….

  2. سوگند صفا

    اردیبهشت 29, 1395

    سلااام خانوم نظری…

    عااالی بود…عاااالی..‌‌

    خیلی لذت بردم

    با اینکه کوتاه  بود.یاحق

  3. فاطمه صابر

    اردیبهشت 30, 1395

    چه موجودی بوده…

    دلشاد باشی بانو 

    زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا