🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بارالها

(ثبت: 5533) بهمن 30, 1396 
بارالها

                      “بــــٰـار اِلـٰــــهـٰـا”

آمـــــدم امــشـب بـــه ســـویـــت نـــا امــــیــد و رو ســـیـــاه

نــــا امـــیـــد از خــــلـــقِ تــــــو،آورده ام بــــر تــــو پـــنــــاه

ای خـــــدا دســــتــم بـــگـــــیـــر و از گـــنــــاهـــــم در گـــذر

آمــــدم بــــا چـــشـــمِ گــــریـــــان و بـــکــن بـــر مـــن نـــظر

شــــرمـــســـارم بـــر درِ ایـــــن خـــانـــه مـــیــکـوبــم خــــدا

گـــشــته ام مـــجــنــونِ تــــو،دســــــتـم نــکـن هــرگز رهـــــا

لــطــف خــویـــش بــــر مــن عــطا کـــن از درِ خـــانـه مَـــران

آنـــقــدر زاری کنــم در پــیــشِ تـــو، تــا کــه بِــگرید آســـمـان

                   ‌(شـــاعـــر:کــاظـــم عـــفــتــیـان)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا