🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران…

(ثبت: 612) بهمن 3, 1394 

دارد برف میبارد

و من..

چشم هایم را دخیل بسته ام به پنجره..

به همان پنجره ای که رو به کوچه باز میشد

و مسیر هر روزه ی او بود..

و دیوانه وار چشم انتظارم..

تا شاید

(مردی که در باران) دست به چمدان رفت..

به امید چتر برگردد

نظرها 14 
  1. احسان ظاهری

    بهمن 4, 1394

    گذشت انروزا که عشق را زیر باران میافتیم

    اینروزها عاشق ها زیر باران همدیگر را گم میکنند

    با سپاس از شعر زیباتون

    موفق باشید

    احسان اهورا

    • سوگند صفا

      بهمن 4, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون…

      ممنونم که پای شما آمدین…

      زنده باشین

      یاحق

  2. دینا پاکزاد

    بهمن 4, 1394

    خانوم صفا خیلی زیبا بود

    • سوگند صفا

      بهمن 4, 1394

      سلام خانوم پاکزاد…

      زیبایی از دید شماست…

      زنده باشین

      سپاس

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 4, 1394

    سوگند عزیز

    • سوگند صفا

      بهمن 4, 1394

      سلااااام سمانه عزیزززززم…

      فدااااااای تو….

  4. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1394

    سلام سوگند جان

    واقعا اشعارت زیبا هستند و از خواندن شان  لذت  می برم

    آفرین بر این همه تلاش

    در پناه حق شاد زی…………………………………………………..

    • سوگند صفا

      بهمن 4, 1394

      سلام پدر عزیزممممم…

      سپاس از حضورتون….

      خیلی ممنونم که پای شعرم هستین…

      زنده باشین 

      یاحق

  5. عسل رادمنش

    بهمن 4, 1394

    سلام سوگند بانوی گرامی

    بسیار زیبا بود.مانا باشید

    • سوگند صفا

      بهمن 4, 1394

      سلام عسل خاااااااانوم….

      ممنون عزیزززز…

      فدای شما

      سپاس

      یاحق

  6. اکبر قاسمی

    بهمن 4, 1394

    سلام

    واقعاً زیباست

     

    • سوگند صفا

      بهمن 5, 1394

      سلام و عرض ادب

      سپاس بی کران بابت حضورتون پای شعر این حقیر..

      متشکرم از حسن نظرتون..

      زنده باشین

      یاحق

  7. نگار حسن زاده

    بهمن 7, 1394

    نازنینم بسیار زیبا بود

    مرحبا

    خیلی عالی

    در کانال هم به نمایش گذاشتیم

    موفق باشی

    • سوگند صفا

      بهمن 7, 1394

      سلام به بهترین دوست دنیاااا

      شاعرِ پاکِ شعر پاک….

      خیلی عزیزی…

      فدای محبتت

      برقرار باشی

      یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا