🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران احساس

(ثبت: 238215) فروردین 29, 1400 

 

در آسمان ابری خیالم
زنی زندگی میکند
آبستن باران
که می تراود از آغوشش
یک بغل فریبای مه آلود
زیر باران احساسش
همیشه جای تو خالیست
آمدی بدون چتر بیا

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1400

    سلام و درود

    ای کاش تمام دل ها شاد بود و غم به سراغمان نمی آمد.

    در پناه خدا 🌿👌👏👏👏👏🌿

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 6, 1400

      هزاران درود استاد ارجمند و فرهیخته
      🙏🙏🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا