🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معبودشکیبا

(ثبت: 270428) خرداد 28, 1403 

 

حضورش باز امشب چلچراغِ خانه ما بود
نگاهِ مهربانش مرهمِ این قلب شیدا بود

صدای زوزه ی باد و غم تنهایی و وحشت
و یادش متصل در سینه ام با غم هویدا بود

درون بستر غمها به یادش زار و بی تابم
نمی داند چه آشوبی به جانِ خسته بر پا بود

چه زیبا بود زیباتر زِ رویابی که میدیدم
صدای خنده های من پر از آلام شب ها بود

درون کلبه ی قلبم سکوت و رنجِ بی پایان
به نازم من به غمهایش که معبودی شکیبا بود

مدینه ترکاشوندحدیث

 

 

 

نظرها
  1. مهدی محمدی

    خرداد 29, 1403

    سلام و عرض ادب زیبا بود قلمتان تابان

    • مهرداد مانا

      خرداد 29, 1403

      سلام …. بر مهدی و مدینه با هم

      • مهدی محمدی

        تیر 1, 1403

        سلام بر مهرداد عزیز متشکرم یاد غریب و غربا می کنید تابنده باشید به مهر🌺

  2. سارا (س.سکوت)

    خرداد 31, 1403

    درودتان باد نازنین بانو
    رد قلمتان هماره زرنگار
    بمانید به مهر وعشق🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا