🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسافر

(ثبت: 268667) فروردین 8, 1403 

 

از عشق تا دم میزنی شعرت جواهر میشود
گویی که با شعرت دلم یک لحظه شاعر میشود

بودم دمی با تو ولی دارم هزاران خاطره
تا کعبه ی چشمان تو قلبم مسافر می شود

چون “دوستت دارم” بیا در گوش من نجوا بکن
دائم به لب این زمزمه تسکین خاطر میشود

با اینکه گفتی رفته ای هرگز نباشد باورم
در حرفهای  گفتنی لحنم چه  قاصر میشود

من عاشقم محبوب من ترکم مکن سیمین تنم
با من بمان، با ماندنت این عشق،  نادر میشود

گویم(حدیث)عاشقی در سعی کوی عشق  تو
چون در صفای این دلم یک مروه ظاهر میشود

 

مدینه ترکاشوند( حدیث)

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 8, 1403

    سلام

    سال نو مبارک

    جز آفرین چیزی دیگر می توان گفت؟

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 21, 1403

      سلام عرض ادب و احترام
      به مهر خوانده اید استادم
      ارجگذار محبتتان هستم 🙏🌹🌿

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 8, 1403

    درود بر شما بانو ترکاشوند بزرگوار
    شعر بسیار زیباییست
    دستمریزاد
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 21, 1403

      سلام عرض ادب و احترام
      به مهر خوانده اید استادم
      سپاسگزارم 🙏🌹🌿

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 21, 1403

    درود خانم ترکاشوند
    قلمتان نویسا
    طاعاتتون قبول 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا