🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیارت

(ثبت: 269003) فروردین 22, 1403 

 

امشب یک دقیقه بیشتر در طواف چشمانت بیخودم

بی شک در زیارت کعبه ام
مگر چشمانت چه کم دارد از سنگهای سیاه سرزمین حجاز
خداوند همینجاست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. برهان جاوید

    فروردین 22, 1403

    درود
    سرکار خانم ترکاشوند گرامی

    زیباست

    فقط اگر مگه،مگر نوشته شود بهتر است

    پاینده و پیروز باشید و عید بر شما مبارک
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 14, 1403

      سلام عرض ادب و احترام
      خدمت شاعرعزیزو بزرگوار
      بله درست میفرمایید

  2. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1403

    سلام‌و‌درود‌

    بسیار زیباست

    وخدا در نگاه توست…

    در پناه خدا 🌹

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 14, 1403

      سلام عرض ادب و احترام خدمت استاد عزیزم
      ارجگذار محبت همیشگی تان هستم

  3. حمید گیوه چیان

    فروردین 22, 1403

    درود بر شما بانو
    کوتاه بسیار زیباییست و با نظر جناب جاوید کاملا موافقم.
    قلمتان سبز و مانا
    شاد و سلامت باشید👏👏👏💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 14, 1403

      سلام عرض ادب و احترام خدمت شاعر عزیز و بزرگوار
      سپاسگزارم 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا