🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مدینه ترکاشوند
مدینه ترکاشوند

زیارت

مدینه ترکاشوند 22 فروردین 1403

 

امشب یک دقیقه بیشتر در طواف چشمانت بیخودم

خوانش: 38

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

مدینه ترکاشوند

مسافر

مدینه ترکاشوند 08 فروردین 1403

 

از عشق تا دم میزنی شعرت جواهر میشود

خوانش: 65

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

مدینه ترکاشوند

عید

مدینه ترکاشوند 05 فروردین 1403

 

گلبانگ بهار چه صدایی دارد

خوانش: 66

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

دلم که جامه دران گشت ای خدا چه کنم ؟

غزل

خوانش: 55

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

به شبِ سیاهِ دلها  نگهی چو ماه داری

غزل

خوانش: 142

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

رفتی و کنج دلم همدم رویای تو شد

خوانش: 85

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

چون شکستش با غرور از بید لرزان شاخه را

خوانش: 61

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

من عاشقی دل خسته ام بدنام و رسوا گشته ام

غزل

خوانش: 74

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

سوگندنامه

به چشمان سبز و به دریا  قسم

خوانش: 66

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

خداحیرانِ والا روی مادر

غزل

خوانش: 67

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

در پیله گر پروانه، یا آزاده ای اقرار کن

خوانش: 80

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

شبیه درد پنهانی به عمقِ جان و تن هستم

غزل

خوانش: 87

سپاس: 3

تعداد نظر: 9

 

به شبِ سیاهِ دلها  نگهی چو ماه داری

غزل

خوانش: 97

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

باد هلهله کنان جار میزند

پاییز، پاییز….

خوانش: 37

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

از عشق تا دم میزنی شعرت جواهر میشود

خوانش: 115

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 2

 

نگارینا مرا بنگر که سودایی شدم  امشب .

خوانش: 56

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

 

ای نامِ تو اندیشه ام در هرغزل می خوانمت

خوانش: 92

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

شدم در گیر عشق تو در این شب های ظلمانی

خوانش: 161

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

ای خاک من  ای ماندگار  ایران من می سازمت

خوانش: 174

سپاس: 2

تعداد نظر: 12

 

خدا حیرانِ والا روی مادر

خوانش: 138

سپاس: 4

تعداد نظر: 7