🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران عاشقانه ترین شعر جهان است

(ثبت: 571) دی 27, 1394 
باران عاشقانه ترین شعر جهان است

در آسمان صدای تو

تندر اندیشه

ملیح می پیچد بهم

چنان ذره ّها را

که گوئی

باران عاشقانه ترین شعر جهان است

تو آن مکتوب نانوشته ای

که فاعل خودی

قلم را بهانه کردی

تا از رونویسی پنجره ها

باغبانی ات را تماشا کنی

و من

-این شرک معظّم-

چرک تاب ترین مخلوق این باغم

با من بیا به اتاقم

پاورچین پاورچین

وصله های ناجور را برچین

بگذار

همه فکر کنند باران آمده است

و پستوی خانه ها را لکه گیری کرده است