🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران لبت

(ثبت: 4052) اردیبهشت 23, 1396 

بوسیدن تو

هوای باران دارد

هربار که بارید

لبت برلب  من

لبهای ترم

هوای دیگر دارد.

خندیدن تو

برای من یعنی عشق،

عشق از پنجره چشم تو

دیدن دارد…

ماهک-96/02/22