🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازی

(ثبت: 246340) اسفند 27, 1400 

 

حال ما را به جنون بر بخوری می فهمی
از خودت عمری اگر سر بخوری می فهمی

سبب این که به اندوه و جنون معروفیم
جا و بی جا که به منکر بخوری می فهمی

عمر ناخواسته ای، دیر بپایی چه کنی
زخم ناسوری و نشتر بخوری می فهمی

باغ سبزی ست ولی بسته به روی تو درش
به در بسته اگر بر بخوری می فهمی

چه عجب؟ باشد اگر پایه ی ایمان هم ترس
زهر از کاسه ی باور بخوری می فهمی

لشکری داری و در آن نه فدایی یک تن
تک و تنها که به لشکر بخوری می فهمی

تیغ در دست خودی بوده به دشمن کامی
تازه آن وقت که خنجر بخوری می فهمی

زندگی صفحه ی بازیست و ما مهره ی فرد
دست اول که به ششدر بخوری می فهمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اسفند 27, 1400

    زندگی صفحه ی بازیست و ما مهره ی فرد
    دست اول که به ششدر بخوری می فهمی

    درود بانو روزبهانی عزیز
    🌷🌷🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    مرداد 23, 1401

    سلام

    سعادت یاری نکرده بود شاهکارت رابه موقع بخوانم
    احتمالا در مسافرت بوده ام.

    لذت بردم خصوصا بیت آخر که خیلی بدیع و زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. سلام و احترام بانو روز بهانی فر

    زیبااااست
    خیلی

    لذت می برم از اشعار ناب و پاکتان

    زنده باشید به مهر

    بازم میخوانم از اشعار قشنگتان

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا