🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار زینب روزبهانی فر

 

بال شد، پر زد و از پنجره ها بیرون رفت

غزل

خوانش: 162

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

 

بیدار می شدم و سرم منگ مرگ بود

غزل

خوانش: 218

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

ای عطر گل سوخته ی باغ کجایی

غزل

خوانش: 162

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

مثل یک فکر که بی خود به سرت می افتد

غزل

خوانش: 206

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 3

 

حال ما را به جنون بر بخوری می فهمی

غزل

خوانش: 468

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

سپردم دل به رویایی که می دانم نمی ماند

خوانش: 227

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

 

خواب مرا پر کرده اند این دشت های سرد

شعرنو-نیمایی

خوانش: 319

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

مهتاب شب های بلند بیقراری

خوانش: 212

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

شب پشت این دیوارهای غم گرفته

خوانش: 241

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

کو آن زمان که شادی و غم سرسری نبود

خوانش: 356

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

تشنه از چشمه ی جوشان تو سهمی دارد

خوانش: 415

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

 

هر آن کس جز تو تصویری به قاب دل نمی بیند

خوانش: 680

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

خانه از عطر تو یک روز جدا می ماند

خوانش: 470

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

پیش من از تو حلقه ای بیرنگ، پیش تو از من روسری مانده

پیش تو مانده قلب من اما قلب تو پیش دیگری مانده

خوانش: 600

سپاس: 8

تعداد نظر: 5

دوباره در سر من خواهشی محال افتاد

به فکر پر زدن این مرغ بسته بال افتاد

خوانش: 716

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

بزن شبانه به جاده که تا سحر دیر است

غزل

خوانش: 480

سپاس: 5

تعداد نظر: 4