🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناگهان

(ثبت: 248733) تیر 2, 1401 

 

مثل یک فکر که بی خود به سرت می افتد
ناگهان کل جهان از نظرت می افتد

آتش وحشی یک حس عجیب و مرموز
می کشد شعله و در خشک و ترت می افتد

گاهی از گوشه ی لبخند کسی می فهمی
بعد یک پلک تماشا سپرت می افتد

سر به صحرا نزن، این قوم بیابانگردند
بر زبان همه حرف و خبرت می افتد

به زمین می زندت عاقبت کار همین
شور پرواز که در زیر پرت می افتد

حس خوبی است فقط حال عجیبی دارد
فکر پاییز که در برگ و برت می افتد

ابرهای همه عالم به سرت می بارند
خون دل های جهان در جگرت می افتد

عشق با حس نمی خواهدت اما باشد
سایه ای می شود و پشت سرت می افتد

 

 

 

نقدها
  1. Jath Faraan

    تیر 2, 1401

    زیبا بود
    سعی کردید منصرف کنید از رفتن به صحرا و از پریدن،

    چرا؟

    رسوا بودن بهتر از سوختن در آتش درون نیست؟

    • ممنون از شما. اصراری ندارم هر کس حق دارد خودش امتحان کند، این فقط نظر و تجربه شخصی است که گفتم با دیگران به اشتراک بگذارم

      • Jath Faraan

        تیر 3, 1401

        و ما تجربه کردیم لذت دنیا به ذلت رویا نمی ارزد و می باید در راه روح به رویا داد و از سکرات دنیوی گذر کرد که شاید این شوریده سری مجده ای از شیدایی ایل ما باشد…

        امید که اشعارتان پر امید باشد و برای یاران امیدوار حجتی از راه باشد،
        انشاالله.

نظرها
  1. حس ِ خوبی ست فقط حال عجیبی دارد
    فکر ِ پاییز که در برگ و برت می افتد.
    درود بر شما مهربانوی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🌺🌺🌺

  2. فریبا نوری

    تیر 2, 1401

    درود بانو روزبهانی فر عزیز

    عالی و زیبا

    🌷🌷🌷

  3. صفا یغمایی

    تیر 2, 1401

    درودبانو
    بسیارزیباودلنشین
    🌺🌺🌺

  4. سلام و درود و احسنت بر شما
    بسیار زیبا
    فقط گویا دو اشکال تایپی داشت:
    یکی “عاقبت” که بدون حرف آخرش تایپ شد
    و دیگری حذف “که” در:
    عشق با حس که نمی خواهدت اما باشد

    پیروز و بهروز باشید در پناه خدا

    • سلام و سپاس از محبتتان. در مورد عاقبت درست فرمودیده اید اما حس در بیت آخر با کسره خوانده می شود و نیازی به که ندارد

  5. طارق خراسانی

    تیر 2, 1401

    به زمین می زندت عاقب کار همین
    شور پرواز که در زیر پرت می افتد

    سلام و درود

    غزلی زیباست
    دستتون درد نکند
    بیت انتخابی شاه بیت این غزل دلچسب است.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  6. بسیار زیبا درودها👏👏👏

  7. سلام و احترام استاد ارجمند بانو روز بهانی فر

    حالا که موفق به خوانش اشعار زیبایتان شدم
    می بینم که چقدر قلم توانا در سرودن شعر دارید

    رقص قلم پر رمز و رازتان قابل ترحیب است و تماشایی

    لذت بردم از شعر قشنگتان
    به دیگر اشعار زیبایتان هم سر می زنم

    سر بلند و سلامت باشید

    💐💐💐💐
    🌺🌺🌺
    👏👏
    🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا