🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز هم پریسکه

(ثبت: 227794) خرداد 23, 1399 

 

بهار شده اما
بلبل غزل نمی خواند!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

آینه ای در برابرم نیست
اگر هست
به آن نمی نگرم
” درد ” یعنی این !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

غمگین بودم
قاضی شدم
زمین و زمان را محکوم کردم !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

لنز گذاشتم
ولی
زمستان را بهار ندیدم !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

پیشانی ام را ببین
ایمانم به این ستبری است !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

انسان
یکصدو بیست و چار هزار بار
زمین خورده !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

هوا پس است
بپا
پس نیفتی !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تو خیلی آسمانی
همیشه زمین من
در آغوش توست !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

هی تورا نگریستم
هی مرا ندیدی !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

جوری زندگی کن
که برایت بمیرند !

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

جوری بمیر
که دیگران خوب زندگی کنند !ق

 

 

 

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    خرداد 23, 1399

    تو خیلی آسمانی
    همیشه زمین من
    در آغوش توست !

    درود و مهر گرامی
    بسیار عالی
    نویسا باشید
    🌹🌹🌹

  2. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 23, 1399

    اندیشه در کلامتان موج می زند.
    آ
    پایدار باشید

  3. درود بیکران جناب سیاوشی عزیز
    لب مریزاد
    شکوه قلمت استوار

    🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا