🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغبان

(ثبت: 1634) خرداد 13, 1395 

بلبل به تو گفت آب و نان  می خواهد

گل می شکفد ولی زمان می خواهد

این باغ هوای باغبان را کرده

بابای بزرگ آسمان می خواهد

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 14, 1395

    سلام و درود

    بسیار زیبا

  2. علی اصغر اقتداری

    خرداد 14, 1395

    درود بر شما

    ر

    آه کو آن پیر میدان دار عشق

    آن انالحق زن به روی دار عشق

    او گه دریا شوکتش را می سرود

    دست یاران برکتش را می سرود

    او که تنها آفتاب عشق بود

    خشم ومهرش بازتاب عشق بود

    او که در خواب شیاطین آب ریخت

    بر شب بی یاوران مهتاب ریخت

    تا دلک یاد جماران می کند

    ابر چشمم میل باران می کند

    پای تا سر غرق ماتم می شوم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا