🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغ بهشت

(ثبت: 212594) مرداد 8, 1398 

باغ بهشت و جنت رضوان که باهمند
اینها به سود جمله ی اولاد آدمند

اینها برای راحت روح بشـر بُوَد
آنها که آرزو بکنند ، چرا کمند

آنها که آرزوی بهشت و جنان کنند
چشم و چراغ و رهبر این خلق عالمند

بر ما حکایتی کنند از امر کردگار
آن آمران امـر الهـی پیمبرند

هرکس به نوبه اش به نصیحت زبان گشود
امر خدا ، به خلق بگویند و بگذرند

بیچاره آنکه امر خدا را نـمی شنید
بر طبق رأی عقل ، به خلاق کافرند

هر کس مراقبت نکند ، امر خالقـش
در دادگاه علم ، که محکوم محضرند

٭٭٭

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 8, 1398

    سلام و درود

    هر کس مراقبت نکند ، امر خالقـش
    در دادگاه علم ، که محکوم محضرند

    دستمریزاد

    🍃💐🌿🍃

  2. سلام و درود بر استاد عزیز

    💐🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐

  3. خدا رحمت کند این بزرگ مرد را.
    آمبن

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا