🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغ خزان زده

(ثبت: 227844) خرداد 24, 1399 

 

باغ من
سرسبزترین بود
درجوار مزارع متروک همسایه
درختان سیب هلو گلابیش
سربر افراشته بودند
بر آسمان آبیش
دریغا
اکنون سالهاست
به باغم زده
آفتی هولناک
به هر گوشه اش
علف هرزی سر بربرون کرده از خاک
بارانی اگر ببارد
آبی اگر باشد
ریشه ستبر گیاهان بی ثمر
می بلعد
به پای درختان کهنسالش
ایمن از گزند طوفانهای سهمگین
مارانی سیاه وخوفناک
خفته در کمین
سایه را
حتا
از راهگذاران خسته دریغ می کنند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا