🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بال در بال

(ثبت: 233608) آبان 28, 1399 
بال در بال

 

تقدیم عزیز جانم جناب مازیار نژادیان
شاعری که درد مردم درد اوست

عشق می خوانی و من
عاشقِ آواز توام
می شود
تا لب آن غنچه ی خورشید
بال در بال
نفس در نفس
آرام
و با حوصله پرواز کنیم؟

بداهه

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1399

    درود بر شما استاد گرانقدرم

    عالی ست

    مبارک جناب استاد نژادیان عزیز باد

    سر بلند باشید به مهر

    💐🙏❤️🙏💐

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1399

      سلام بر استاد گرانمهرم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  2. امیر جلالی

    آبان 28, 1399

    آرام
    و با حوصله پرواز کنیم؟

    جناب خراسانی عزیز ، نکته ای را بیان کردید که خود یک دنیا حرف داشت و معنی …
    بسیار ارزنده بود و بهره بردم فراوان
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1399

      سلام و درود بر عزیز جانم

      برای موفقیت در هر کاری صبر و پشتکار دو شرط اساسی ست
      صبر حوصله می خواهد به قول بزرگمردی سخت ترین کارها صبر است
      ما بربر ها را آرام آرام و باصبر در فرهنگ. خود استحاله کردیم.

      سپاس از حضور پر مهرتان
      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  3. مازیار نژادیان

    آبان 28, 1399

    درودها استاد طارق عزیز

    اگر این درد مشترک نبود می شد دنیایی سر شار از شادی ساخت

    وشاعری که درد مردم در او نباشد قلمی ناقص دارد

    می توان بر بام شادی

    می توان با دست همت

    از دو چشم دخترک

    رنج ها را غصه ها را

    تا فراسوی جهان

    با همت ناب قلم

    چفت کرد در مجری دیرین مهر

    بداهه ای کوچک تقدیم به شعر فخیم شما

    سپاس ها بزرگوار از شعر پاکتان و چه صله ای ارزشمند تر از شعر

    باشید هماره به عشق بسرایید و با حوصله هبوط را

    پرواز را به نظاره و تجربه بنشینیم

    💐💐💐💐💐💐💐

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1399

      سلام و درود بر شاعر پاک

      بی ریا عرض می کنم به وجودت افتخار می کنم.

      در پناه خدا شاد زی
      🙏❤️🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    آبان 29, 1399

    سلام و درود
    بر شما و جناب نژادیان❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا