🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانوی شعر های بهاری برای من

(ثبت: 5502) بهمن 24, 1396 

 

بانوی شعر های بهاری برای من
یعنی که از بهار، نگاری برای من
در نیمه راه  منحنی گنبدی ز نور
جز شوق بوسه هات چه داری برای من؟
آغوش گرم تو شده در این هوای سرد
رؤیای جان پناه و حصاری برای من
جان و دل و تمام  وجودم  برای  تو
تنها نگاه مست تو آری برای من
در ظلمتی که جهان را گرفته بر
در خانه تک چراغ و قراری برای من

بهمن ۱۳۹۶

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    بهمن 25, 1396

    درود جناب طارق ارجمند

    زیبا سروده اید

    استفاده کردم از شعر زیبایتان

  2. مهران اسدپور

    بهمن 25, 1396

    درودها جناب خراسانی ارجمند..‌.

    دستمریزاد…

  3. سحر جهانی

    بهمن 26, 1396

    سلام و درود بسیاربر استادطارق عزیز

    مثل همیشه  زیبا سروده اید…..

    دستمریزاد…….

    در پناه یزدان پاک،شاد و سلامت باشید.

  4. آرمیتا مولوی

    بهمن 27, 1396

    سلام عالی مثل همیشه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا