🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانو

(ثبت: 3500) اسفند 9, 1395 
بانو

سلام و عرض ادب

این کار تقدیمی به روح شهدای مدافع حرم و بانو حضرت زینب (س) هستش که به درخواست شبکه ی استانی گیلان ( باران)  ساخته و پخش شد.

اینروزا بد جوری غم تو دلمه
هوام هوای دوریه

بانو خودت منو ببخش
ببین حالم چجوریه

اتیش به جونم میزنن
شهید میارن از پیشت

بانو اگه قبول کنی
منم بشم مدافعت
تموم ارزومه که

از حرمت دفا کنم
تا پای جون بجنگمو

زندگیمو فدا کنم

بانو ببخش شرمندتم

از این همه بی حرمتی

دلت شکسته میدونم

از دشمنای لعنتی

دیگه نمیزارم کسی

نزدیک بشه به ساحتت

تا پای جون مدافعم

قربون خاک حرمت
تموم ارزومه که

از حرمت دفا کنم
تا پای جون بجنگمو

زندگیمو فدا کنم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1395

    سلام و درود به جناب خزایی

    خیرمقدم

    خیلی خیلی به  جمع شاعران پاک خوش آمدید

    بنده امروز کلیپ مورد نظر شما را در آپارات جستم و در این پست و صفحه ی اول سایت نمایش دادم.

    در پناه خدا شاد زی

    • سعید خزایی

      اسفند 11, 1395

      سلام و عرض ادب

      ممنونم امیدوارم بتونم از شما و سایر اساتید چیزای زیادی یاد بگیرم و به هدفی که در پیش دارم نزدیک و نزدیکتر شم

      بابت لطفتون هم خیلی خیلی ممنونم شرمنده کردین .

      شاد و موفق و سلامت باشین

  2. فاطمه قربانپور

    اسفند 9, 1395

  3. جلال پورسلیمانی

    اسفند 10, 1395

    درود دوست عزیز

    هم ترانه زیبا بود هم مزیک ویدئو

    پایدارباشید همیشه به همین زیبایی بسرایید

    • سعید خزایی

      اسفند 11, 1395

      درود و سپاس از لطفتون

      موفق و سلامت باشین

  4. علیرضا حکیم

    اسفند 10, 1395

    درود گرامی

    با شهدا بودن عشق است

    دستت بی بلا

    • سعید خزایی

      اسفند 11, 1395

      درود و سپاس

      افتخاری بود که نصیب بنده شد

      امیدوارم تونسته باشم دینمو نسبت به شهدای عزیزمون ادا کرده باشم

  5. محمدجواد منوچهری

    اسفند 10, 1395

    سلام وعرض ارادت بزرگوار

    بسیار زیبا

    درود بر شما

    این سروده حقیر هم تقدیم شما

    با دم عشق ،دمشقی شدن دل هنر است
    حرم عمه سادات مگر بی سپر است!!!؟

    ترسی از داعش وتکفیر چرا !؟،پای حرم
    خصلت شیعه اثنی عشری ترک سر است

    #محمدجواد_منوچهری 
     

    • سعید خزایی

      اسفند 11, 1395

      سلام و عرض ادب

      لطف دارین شما

      به به عالی بود

      شرمنده کردین

  6. سمانه تیموریان

    اسفند 10, 1395

    درود فراوان

    فوق العاده بود

    برقرار باشید 

    • سعید خزایی

      اسفند 11, 1395

      درود و سپاس

      لطف دارین

      شاد و سلامت باشین

  7. جواد مهدی پور

    اسفند 11, 1395

    سلام و عرض ادب جناب خزائی عزیز

    خوش آمدید

    از شعر زیبایتان لذت بردم

    مأجور باشید

    زنده باشید

    • سعید خزایی

      اسفند 11, 1395

      سلام و عرض ادبجناب مهدی پور بزرگوار

      ممنونم

      لطف دارین شما

      موفق و سلامت باشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا