🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باهم

(ثبت: 257682) فروردین 6, 1402 
باهم

با هم

با تو آسمانم آبی ست
روزها
ثانیه ها
سقف آرزوهایم آبی ست.

خاطره ات که شاد شود:
میتوان از مرز تلخی ها گذشت؛
عطراقاقی را چید، بال گشود و به زمانه دلخوش کرد.

می آیی؛
با نگاهی که پر از شیطنت آهوهاست ،
با نگاهی که به تو ایمان دارد
نور و سپیده همه جا جاری ست.

با لهجه شاعرانه ات میگویی:
سهراب غزل خوان نگاهت شده ام؛
لبخند بزن به سرآغاز بهار
به سرانجام زمانی تازه.

با هوایی که پر از رایحه ی شب بو هاست با دل دریایی در حواشی کویر قدم میزنیم
برای گذشتن از زمستان تاریک و تلخ
با ابرهای مهربانی  میباریم،
که با هم بی وقفه بهاران جاریست.

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 6, 1402

    بهاران باشید
    سلام و درود

  2. کتایون رها

    فروردین 6, 1402

    مهربانوی شاعر و خوش ذوق
    زیبا سروده ایست 🌺
    چرا به صفحه دیگر شاعران نمیروید ؟؟
    گاهی به صفحه اشان بروید
    روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا