🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتی

(ثبت: 263003) مرداد 26, 1402 
رفتی

 

با آمدنِ فصلِ بهاران رفتی🌳

از جمعِ تمامِ داغداران رفتی💔

یک چشمه پراز عشق برایم بودی❤

من اشک شدم ، تو مثلِ باران رفتی🌧

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 26, 1402

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    در پناه خدا باشید🌹🌷🌺🌸

  2. مریم محبوب

    مرداد 26, 1402

    درود بانو
    💐💐💐💐💐

  3. محمد رضا خوشرو

    مرداد 27, 1402

    درودها
    متن جالب و خلاقانه ای بود

    موفق باشید

    🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا