🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوری کن

(ثبت: 257680) فروردین 5, 1402 
دوری کن

 

دوری ز ادب که سربلندت نکند

از طینتِ پاک، بهرمند ت نکند

از آتشِ کینه و حَسد دوری کن

هشدار که آتشی سپندَ ت نکند

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 5, 1402

    دوری ز ادب، سربلندت نکند
    از طینتِ پاک، بهره مندت نکند
    از آتشِ کینه و حَسد دوری کن
    هشدار بر آتشی سپندَت نکند
    سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. امیر اصلانی

    فروردین 5, 1402

    درودها مهر بانو

    هشدار بجا و زیبایی بود

    پاینده و نویسان باشید

    نوروز پیروز

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

  3. کتایون رها

    فروردین 5, 1402

    از آتشِ کینه و حَسد دوری کن
    هشدار که آتشی سپندَ ت نکند

    مهربانوی ادیب و شاعر احساس نیک
    سروده عبرت آموزتان را بارها خواندم و
    هر بار درسی نو آموختم 🌺
    درودها نثارتان باد 🌺🌺

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 10, 1402

      درودها برشما با آرزوی بهترینها نصیب قلب مهربانان
      چشم حتما این ن_آرزو_میکنم سپاس🙏🥀🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا