🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دار

(ثبت: 262540) مرداد 11, 1402 
دار

تا چرخ، دلش قلمروِ اسرارَ ست

چشمانِ فلک،به نقطه ی پرگارَ ست

هرکس که از این دایره بیرون بزند

سر، روی تَنش هست، ولی بر دارَ ست

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

 

نظرها 13 
  1. سلام و درود
    بسیار زیبا بود .
    لذت بردم

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 11, 1402

    درودتان باد مهربانو ی ادیب و گرانقدرم 💗
    به حق سروده اید و زیبا و تامل برانگیز
    زنده باد👏👏🪔
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 12, 1402

      درودبرشما شاعره ی گرانقدر
      سپاس از اینهمه تشویق قامتان مانا وقتی اون مستدام دوست عزیز🙏🥀🥀🥀

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

  4. مهرداد مانا

    مرداد 12, 1402

    درود بر شما
    فکر کنم اول بار است به این صفحه میام قبلا سعادت دست نداده بود

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 12, 1402

      درود برشما خوشحالم که این سعادت نیز نصیب بنده هم شد سپاس🙏🥀

  5. نسرین حسینی

    مرداد 12, 1402

    سپیده جانم درود ها برشما
    زیبا بود قلمتون مانا♥️♥️🌺🌺

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 12, 1402

      فداتون بشم دوست واستاد شیرلزیم هرچقدرم که خوب باشم باز به قلم زیبای شما نمیرسم شما یکی از راهنمایان ومشوق های من در این زمینه میباشید
      سپاس از حضور گرمتان 🌈🌈🌈
      سایتون مستدام مهربانو🙏🥀

  6. سینا دژآگه

    مرداد 12, 1402

    به‌به… به‌به… عالی عالی… دست‌مریزاد بانوی شاعر
    سلام و عرض ادب
    چه رباعی نابی سروده‌اید
    زنده باد🌸🌺🌸🌺

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 12, 1402

      درودبرشما سپاس از حسن توجهتان 🙏🥀🥀به لطف یزدان مانا وقلمتان زرین باد🥀🥀🥀

  7. فاضله هاشمی

    مرداد 13, 1402

    بسیار زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا