🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کودک تابستان

(ثبت: 262542) مرداد 12, 1402 

 

دومین فصل ساله
بعدبهارمیادش
تیر،مرداد شهریور
ماهای گرمی داره

بعدبهار تابستون
میاد توخونه هامون
وای که هوا چه گرمه
نه باده ونه بارون

میوه های رنگارنگ
هستن تو باغِ قشنگ
مثل شکوفه های گیلاس
میوه شدن تواین فصل

بااین که هوا گرمِ گرمه
آفتابِ داغ میتابه
باپروانه های رقصون
بازی میخواد دلامون

تابستون قشنگ وخوبه
به جای سرماگرماست
خورشیدخانم تواین فصل
بیشترتواسموناست

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 12, 1402

    سلام دختر شاعرم

    شعر برای کودکان گفتن هنر می خواهد
    و شما در این زمینه بسیار هنرمندی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 12, 1402

      درود برشما یکی از اساتید موفق سپاس از این همه تشویق سایتون مستدام حضورتان سبز باد 🌈🌈🙏🙏🥀

  2. فاضله هاشمی

    مرداد 12, 1402

    بسیار زیبا سرودید

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 12, 1402

      درودبرشما شاعره ی گرامی مانا باشید وقلمتان زرین🌈🌈🙏🙏🥀

  3. پروانه آجورلو

    مرداد 12, 1402

    درود بانو
    خوشا به سعادت شما که میتوانید برای کودکان قلم بزنید
    👏👏👏👏👏👏👏🌺🌺🌺🌺🌺

    • سپیده اسدی(مهربان)

      مرداد 12, 1402

      درود برشما مهربانت پروانه شاعره ی عزیز ممنون از حضور سبزتان مانا باشید وقلمتان زرین عزیزم🌈🌈🙏🙏🥀🥀

  4. مهرداد مانا

    مرداد 12, 1402

    مهربان عزیز
    ذوق تان قابل ستایش است و چنانچه وزن عددی و خطاهای قافیه را اصلاح بفرمایید ، ارزش کارتان هم بالا خواهد رفت . چنانچه مایل بودید ، در این رابطه یک فایل آموزشی هست تا برایتان به هر طریقی که مصلحت دانستید ، بفرستم

  5. فیروزه سمیعی

    مرداد 13, 1402

    درودتان باد مهربانو ی ادیب گرانقدرم 💖
    کودکانه ی بسیار زیبا و شیرینی سروده اید
    لذت بردم 🌹☘️🌸🌺🌱
    زنده باد💯👏✨👏👏

    نویساو سبز باشید و سرفراز و درخشان
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا