🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با تمام ساقه های نی …

(ثبت: 6541) شهریور 9, 1397 

… … … سایه روشن ِ لطیف ِ یک اثر ،

[ در سکوت ِ تیک تاک ِ ساعت ِ اتاق 
مثلِ یک مبل ، صندلی ، قاب ِ عکس 
یا شمایلی که بوی چوب می دهد ؛
نشسته ای ؟ 
.

فصل برگ های زرد را به هم بریز !
از شراره های رعد و برق در گذر !
پرده های مه گرفته را بِدَر !

.

از تلالو ِ تمام ِ باغ های در غروب
عبور کن …

با تمام ساقه های نی 

بیا

رقص موج … شو

در کف ِ … آب های ساحلی

برو … ]

و تراشه ی تمام داستان … های نا خدا … 

……………………… مرا به خواب می برد … 

سیزدهم تیرماه نود و پنج