🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با خزان بادی به برگی کن نگاه

(ثبت: 222655) اردیبهشت 15, 1399 

 

1

با تسلسل دوره هایی روبرو
نسل را یادی کنی در غم فرو

دست بر زانو زنی پیری به یاد
داده بادی ، عمر را فرخنده رو

2

حس خود را با بیان اندیشه ای
بر مخاطب ، بازگو ،آن لحظه ای

با تخیّل همرهی آهنگِ خوش
آفرینش نظم را با نغمه ای

3

گر گران وقتی هدر ، اندیشه لا
یادِ برفی آدمی افتی دلا

لحظه اوقاتی به شادی در گذر
دستِ بازی کودکانی طرح ها

4

با خزان بادی به برگی کن نگاه
مانده عمری را به دوری از گناه

عبرتی باشد برایت ماندگار
با ذخیرت توشه ای شادی نه آه

5

دیده دریا ، موجِ طوفان را نگاه
خشم دل را رؤیتی با چشم ماه

غرق در گرداب دل اندیشه ای
چاره ای باید رها از دل چو چاه

6

برابر سیلِ غم جانب خرابی
چو کوهی ایستایی پای آبی

به آبی کن نگاهی تا چه بینی
سرش بر سنگ کوبد لا سرابی

ولی اله بایبوردی

29 / 11 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 15, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین است
    سربلند باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 16, 1399

      سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      ممنون از مهر حضور روح پاکتان

      قرین رحمت در جوار خداوندی

      روحت شادمان

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا